پ

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه، در نظر دارد شبکه ای از طلاب قرآنی در سراسر کشور شکل دهد تا مروج و مبلغ قرآن و عمل کننده به فریضه جهاد تبیین در سراسر کشور باشند. بر همین اساس برای محقق کردن این مهم، اولین دوره آموزشی “تبیان تا تبیین” (مرحله مقدماتی) با همکاری حوزه علمیه مشکات برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش: این دوره آموزشی در دو مرحله مجازی و حضوری برگزار می شود. مرحله مجازی این دوره آموزشی، از روز ۶ الی ۲۷ بهمن ماه و روزهای پنج شنبه به صورت مجازی آفلاین) و مرحله حضوری از ۵ الی ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

لازم به ذکر است: در بخش مجازی، فایل های ضبط شده از اساتید برتر کشوری هر هفته در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت و مخاطبین پس از دیدن فیلم استاد، در یک آزمون هفتگی از مباحث هفته شرکت خواهند کرد. در پایان مرحله مجازی نیز آزمون پایانی از مباحث ارائه شده توسط اساتید بخش مجازی برگزار می گردد و از نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، حجج اسلام والمسلمین عالم زاده نوری، پناهیان، عابدینی، حاج ابوالقاسم، صبوحی، بهجت پور، قاسمیان، دسمی و امینی نژاد به عنوان اساتید دوره مجازی، مطالب آموزشی خود را ارائه خواهند کرد.

شایان ذکر است: نفرات برتر بخش مجازی طی سفر به مشهد مقدس در ماه مبارک رمضان، در بخش حضوری این دوره آموزشی شرکت خواهند نمود. در این مرحله، روزانه کلاس هایی با موضوعات جایگاه و نقش قرآن در زندگی، روش مواجهه و برداشت از قرآن و ظرفیت ها و امتدادات قرآن مطرح و مطالب آموزشی در این حوزه توسط اساتید ارائه می شود.

همچنین در پایان مرحله حضوری، آزمون پایانی این بخش برگزار شده و نفرات پذیرفته شده در این آزمون عضو شبکه ملی طلاب قرآنی سراسر کشور می شوند.

استفاده حضوری و مجازی از اساتید تراز اول کشوری، شرکت در مسافرت مشهد مقدس در ماه مبارک رمضان، عضویت در شبکه ملی طلاب قرآنی سراسر کشور، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای نفرات برتر، بهره مندی از حمایت های مالی سازمان دارالقرآن الکریم، اولویت بکار گیری در طرح های بعدی سازمان دارالقرآن الکریم از جمله مزایا و امتیازات شرکت کنندگان در این طرح آموزشی می باشد.

طلاب و حوزویان مشغول به تحصیل در پایه ۲ تا پایه ۸ (اعم از بلند مدت و سفیران هدایت) می توانند تا تاریخ ۵ بهمن ماه با ورود به صفحه ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود، در این دوره ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.

علاقه مندان در صورت هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه mohammadaminhabibi@ در پیام رسان ایتا یا بله پیام ارسال نمایند.

شبکه طلاب قرآنی در سراسر کشور تشکیل می شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.