پ

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام نتایج مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر داد و گفت: نتایج این آزمون از روز گذشته، ۲۸ شهریورماه در سایت تلاوت قرار گرفته است.

وی افزود: در مرحله اول هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از استان فارس ۶۱۸ نفر شرکت کردند که این آزمون در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری در ۷ حوزه استان به‌صورت کتبی برگزار شد.

موسوی بیان کرد: در این آزمون ۳۹۰ نفر به مرحله دوم که به صورت شفاهی در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ تیرماه برگزار شد، راه پیدا کردند و نتایج آن هم از دیروز اعلام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: افرادی که در آزمون مذکور در درجه‌های ۳، ۴ و ۵ پذیرفته شده‌اند باید مدارک خود را به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس برای ارسال به تهران و صدور گواهینامه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: حفاظی که برای درجه یک و دو در آزمون مذکور پذیرفته شده‌اند، آزمون مرحله سومی نیز در پیش خواهند داشت که این آزمون در تهران برگزار خواهد شد و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

موسوی بیان کرد: امسال تغییر ویژه‌ای در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ انجام شده است که  اگر مورد استقبال قرار گیرد در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و آن اینکه آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ فقط یک بار در سال انجام می‌شد اما امسال این بستر فراهم می‌شود تا افرادی که در آزمون مرحله دوم نمره لازم را کسب نکردند بتوانند در نیمه دوم سال نیز مجدداً در آزمون دیگری شرکت کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس زمان ثبت‌نام آزمون مجدد مرحله دوم را مهرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: آزمون مجدد مرحله دوم نیز در پایان آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشخص است که در مرحله دوم چند نفر از استان فارس پذیرفته شده‌اند، گفت: خیر، زیرا باید آزمون مجدد هم برگزار شود تا بتوانیم آمار قطعی پذیرفته شدگان این مرحله را اعلام کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.