پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی های قرآنی تأثیرگذار در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان گفت: اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اجرای طرح ابتکاری طریق الهدی ویژه دانش آموزان 11 تا 18 سال توانست در خلق رویدادهای موفق قرآنی در این استان گام های مؤثری بردارد.

وی افزود: این طرح در 5 مرحله نسیم الهدی، مصباح الهدی 1، مصباح الهدی 2، نورالهدی 1، نورالهدی 2 و سفیران هدایت و در سنین و مقاطع مختلف تحصیلی در حال اجراست. حجت الاسلام رمضانی بیان داشت: مراحل 5 گانه طرح طریق الهدی شامل نسیم الهدی به مدت 3 سال ویژه نونهالان پیش دبستانی و دو سال قبل از پیش دبستانی، مصباح 1 به مدت 3 سال ویژه سالهای اول تا سوم دبستان، مصباح 2 به مدت 3 سال ویژه سالهای چهارم، پنجم و شش دبستان، نورالهدای 1 و 2 ویژه متوسطه اول و دوم به مدت 6 سال و سفیران هدایت به مدت 4 سال ویژه دانشجویان کارشناسی جمعا به مدت 19 سال می باشد.

رئیس اداره امور قرآنی عنوان کرد: این طرح به صورت آزمایشی و به طور محدود در قالب دو مرحله مصباح الهدی و نورالهدی یعنی از سال 6 دبستان تا پایان متوسطه دوم به مدت 12 سال در استان اجرا شد و امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش و تأمین اعتبار به طور کامل این طرح 19 ساله اجرا گردد.

گفتنی است: در دوره های گذشته فارغ التحصیلان این مراحل طی یک اردوی زیارتی به مشهد مقدس گواهینامه های خود را دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.