پ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌ الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی در دیدار با اعضای مرکز طبع و نشر قرآن کریم، در خصوص ارتباط با نخبگان جهان اسلام افزود: در این حوزه به دنبال توسعه ارتباطات موثر گفتمانی ذیل سازمان دارالقرآن الکریم هستیم و به زودی مرکز ارتباطات قرآنی را با حضور افراد و جمعی از استادان جوان قرآنی راه اندازی خواهیم کرد.

وی درباره نگاه تمدنی رهبر انقلاب درخصوص مرجع شدن جمهوری اسلامی ایران در حوزه چاپ و توزیع مصحف شریف تصریح کرد: در این خصوص لازم است با مراکزی که در این زمینه فعالند ارتباط مستمر داشته باشیم و از ظرفیت این مراکز مانند پست بین المللی و بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کنیم.

قائم‌ مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همه ما مجذوب جاذبه‌ های قرآن و خادم قرآنیم و باید قدردان خدمت به کتاب خدا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی افزود: با نگاه خادمی، جنبه‌ های نفسانی از بین خواهد رفت و همکاری مجموعه‌ های قرآنی مضاعف خواهد شد. همه مجموعه‌ های ذیل دفتر مقام معظم رهبری جزء دارایی‌ های نظام هستند و همه ما نسبت به حفظ و تعالی این دارایی‌ ها مسئولیم.

وی در خصوص سیاست‌ های این سازمان گفت: مقام معظم رهبری مطالبه جدی در حوزه جهاد تبیین دارند و امروز سیاست اصلی قرآنی کشور و فعالیت‌ های قرآنی، باید در این راستا پیش برود. باید طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) از قرآن به صورت مستمر استنطاق کنیم. جهاد تبیین فریضه‌ ای قرآنی است و نقش آفرینی جامعه قرآنی در آن ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.