پ

به گزارش ایکنا، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی، با هدف ارتقای سطح آگاهی و به‌روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب، ویژه همسر و فرزندان طلاب آقا و خانم و فرزندان ایشان در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن‌ماه مصادف با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به صورت غیر حضوری خبر داد.

وی افزود: مرحله کشوری این جشنواره با شرکت ۱۷۵ نفر از راه‌یافتگان به این مرحله شامل همسر و فرزندان طلاب آقا، بانوان طلبه و فرزندان ایشان در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن و به مدت سه روز در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد و از نفرات برتر این مرحله در مراسم اختتامیه، اواخر بهمن‌ماه، تجلیل می‌شود.

شفیعی افزود: داوری این دوره را مهدی قره‌شیخلو، محمدمهدی بحرالعلوم و محمدحسین سعیدیان در بخش آقایان و عزت‌پژوه، ادیب‌زاده و حیدری در بخش بانوان برعهده خواهند داشت.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه خانواده طلاب در سراسر کشور و با شرکت بالغ بر ۲۳ هزار نفر در رشته‌های مختلف علوم قرآنی با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل و به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهاد‌های حوزوی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.