پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: بی شک يكي از جلوه‌هاي اعجاز قرآن كريم كه همواره منشأ جذب بسياري از مردم به سوي قرآن و آموزه‌هاي ديني می باشد قرائت فصيح و آهنگين قرآن كريم همراه با رعايت قواعد تجويدي آن است. در همین راستا و با هدف تربیت نیروهای متخصص قرآنی دوره آموزش قرائت قرآن كريم (سطح 6) (علوم و فنون قرائت پيشرفته؛ گرايش تحقيق) با همت اداره کل تبلیغات اسلامی و موسسه جنت الماوی زنجان و به مدت 80 ساعت آموزشی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مرحله اول این دوره در بخش آموزش قرائت قرآن کریم، اسفندماه سال 1400 با حضور محسن یار احمدی استاد صوت و لحن و با حضور قاریان قرآن کریم در بخش بانوان برگزار شد.

وی ابراز داشت: مرحله دوم این دوره در بخش آموزش تجوید قرآن کریم، روز جمعه مورخ 30 اردیبهشت ماه و با حضور محبوبه کاتب از اساتید برجسته کشوری در رشته تجوید قرآن کریم و بصورت حضوری در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و با حضور شرکت کنندگان در دوره برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، به پذیرفته شدگان در دوره گواهی قرائت سطح 6 از طرف سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.