پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، نهضت حورزاده در گفتگو با خبرنگار قرآنی این اداره در سخنانی تلاش بر کاهش آسیب های اجتماعی را مهمترین هدف فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جامعه عنوان و اظهار کرد: هم اکنون تفاهم نامه ای از طرف دولت با عنوان کاهش آسیبهای اجتماعی منعقد شده است و جهت جذب اعتبار، مؤسسات قرآنی می بایست طرح های خود در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی را ارائه دهند تا ضمن بررسی در کمیته استانی و موافقت با طرح، این جذب اعتبار صورت پذیرد.

وی با تؤکید بر اینکه اعتبارات در بخش قرآنی بسیار کم و محدود است ابراز داشت: اینگونه طرح‌ها و تفاهم نامه ها فرصتی است تا مؤسسات قرآنی با ارائه برنامه ها و طرح‌های خود بتوانند برنامه های قرآنی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را برگزار کنند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان اردبیل به فراخوان اولین همایش تجلیل از مربیان قرآن فعال در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با هدف توسعه فعالیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، از مربیان قرآن فعال در این زمینه تقدیر و طرح های ارائه شده توسط این مربیان برای اجرای تامین اعتبار خواهد شد.

حورزاده در خصوص شرایط شرکت در این فراخوان گفت: مربیان قرآن با ارائه برنامه در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، گزارش عملکرد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، مدارک تحصیلی، قرآنی و رتبه های برتر و نیز سوابق فعالیت های قرآنی و فرهنگی می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان تا تاریخ 27 مرداد ماه فرصت دارند تا مدارک و مستندات لازم را به دبیرخانه همایش به شماره واتساب 09305482664، ارسال کند.

مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان به مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی و قرآنی در این همایش اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، دارالقرآن الکریم و موسسه قرآنی نورمبین با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در اجرای این همایش مشارکت دارند.

گفتنی است، مراسم تجلیل از مربیان فعال در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی روز یکشنبه 30 مرداد همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.