پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری مراسم میلاد حضرت زینب(س) با عنوان جشن «عطر ایثار» به منظور تجلیل از پرستاران نمونه و با حضور از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام احمد حاتمیان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان در مراسم میلاد حضرت زینب(س) که با عنوان «جشن عطر ایثار» و به منظور تجلیل از پرستاران نمونه و با حضور تعدادی از مدیران مؤسسات و مربیان قرآنی از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و اشاره به زندگی این بانوی بزرگ اظهار کرد: کار این بانوی بزرگ در زمان جنگ پرستاری و مراقبت از کودکان و بانوان داغ دیده‌ای بود که به لحاظ مصیبت‌های زیاد و رنج‌های بسیاری که یارای حرکت و توان نداشتند، با یک شهامت حیدری و با یک صلابت موحد که در شأن یک انسان خداپرست است آنها را درمان و مدیریت و رهبری می‌کرد.

حجت الاسلام حاتمیان عنوان کرد: حضرت زینب در میدان جنگ برای خدمت انسان‌هایی که مشکلات روحی و روانی پیدا کرده بودند از نظر آسودگی خاطر در این برهه نقش پرستاری خود را به خوبی ایفا می‌کرد.

وی گفت: این بعد شخصیت زینب کبری(س) متناسب با همان نقش آفرینی پرستارانی است که زندگی، جوانی، استراحت و آرامش و حتی بزرگترین نعمت زندگی خود که سلامت است برای آرامش و سلامت کسانی که نیازمند عواطف و احساسات انسانی هستند فدا می‌کنند تا به آنها روحیه ببخشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج برای تمامی پرستاران در دنیا و مملکت‌های اسلامی که برای سلامت و بهداشت جامعه تلاش می‌کنند، آرزوی سلامتی کرد و افزود: امید است ارزش و فضیلت انسان‌های بزرگی مثل پرستار بیش از بیش ادامه پیدا کند. گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از پرستاران با اهدای هدایایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.