پ

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان، از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان جلسات خانگی قرآن کریم شهرستان دیواندره در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفتاین مراسم با حضور ماموستا سید امجد قضایی امام جمعه موقت شهرستان؛ شهردار، اعضای شورای شهر، رئیس ارشاد، رئیس مرکزبزرگ ،آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس دانشگاه علمی،کاربردی و ماموستایان و مربیان جلسات خانگی سطح شهرستان و روستاهای دیواندره برگزار شد.

مرادی افزود: در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم رستمی رئیس ادراه تبلیغات اسلامی دیواندره با بیان اینکه معلم و مربی خلاف باور خود سخن نمی‌گوید، خاطر نشان کرد: هدف معلم و مربی یادگیری است نه چیز دیگر، وی با تأکید بر اینکه معلم فخرفروشی نمی‌کند، تصریح کرد: مربی و معلم اخلاق‌ مدار، به دانش‌آموزان امنیت روانی و اجتماعی هدیه می‌کند تا زمینه یادگیری بهتر مهیا شود لذا چنین معلمی منصفانه با همه دانش‌آموزان و متربیانش رفتار کرده و سعی می‌کند در زمینه‌های نگاه، توجه، تأیید، تشویق، بازخورد و گفت‌ و گو تبعیض نداشته باشد.

مرادی افزود: در پایان این مراسم، از سوی اداره تبلیغات اسلامی دیواندره و با حمایت مالی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان، از 24 نفر ازمربیان و مدیران جلسات خانگی قرآن کریم و خانه های قرآن شهری و روستایی تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.