پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، عادل جعفری مدیر مؤسسه قرآن و عترت نور مبین اردبیل در مراسم تجلیل از مدیران فعال مدارس در فعالیت های قرآنی، با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و قرآنی در مدارس، مشارکت و تعامل شایسته مدیران مدارس را عامل موثر در پیشبرد این طرح ها عنوان کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان گروه هدف مهم برای اجرای برنامه های قرآنی هستند تا تعلیم و تربیت مطابق با آموزه های دینی در بین آنان رواج یابد.

وی با تقدیر از همکاری مدیران مدارس در میزبانی از مربیان مؤسسه نور مبین و ایجاد فضای لازم برای اجرای فعالیت های قرآنی در مدارس گفت: مؤسسه نور مبین برای تمامی گروه های سنی در مقاطع مختلف کلاس های آموزش قرآن برگزار می کند که در این میان تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان از اولویت بالایی برخوردار است.

در ادامه رضوان باقلاچی مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل نیز در سخنانی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را عامل کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: معطوف شدن فعالیت های فرهنگی و قرآن در مدارس و دانشگاه ها ثمره بالایی در سالم سازی جامعه داشته و جوانان را از انحرافات اخلاقی مصون نگه می دارد.

وی اقدام شایسته مؤسسه نور مبین اردبیل در همکاری با مدارس را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: آشنا بودن به زبان مخاطب و جذب آنان به سمت فرهنگ ناب اسلامی باید توسط مربیان مورد توجه قرار گیرد. در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از صفیه نجفی به عنوان مربی برتر مؤسسه و مدیران مدارس فعال در امر قرآنی توسط مؤسسه نور مبین اردبیل تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.