پ

به گزارش تلاوت از کردستان، جشن قرآنی به مناسبت پایان فعالیت‌های قرآنی فصل تابستان در خانه قرآن حضرت محمد(ص) شهرستان مریوان برگزار شد. در این آیین معنوی که با همت خانه قرآن مسجد حضرت محمد(ص) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان برگزار گردید، دکتر احمدی فرماندار و حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ، ماموستا رحمتی مدیر خانه قرآن و همچنین جمعی از قرآن آموزان حضور داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با تقدیر از مدیر خانه قرآن مسجد حضرت محمد(ص) که در برپایی این جشن همکاری مثبت و سازنده ای داشتند، افزود: حمایت از فعالیت قرآنی و تشکل های مردم نهاد قرآنی نظیر مؤسسات قرآن و عترت جزو سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی می باشد چرا که مؤسسات قرآن و عترت و خانه های قرآنی در طول سال در صدد ارائه خدمات آموزشی و ترویج تدوین مفاهیم قرآنی به عموم شهروندان بویژه کودکان و نوجوانان هستند.

در ادامه این مراسم ماموستا رحمتی امام جماعت مسجد حضرت محمد(ص) با تقدیر از حمایت‌های اداره تبلیغات اسلامی مریوان در تابستان سال جاری همچون اهدای قرآن به قرآن آموزان، تشویق قرآن آموزان و فراهم آوردن امکانات آموزشی را انگیزه مهمی جهت حضور قرآن آموزان در کلاس‌های قرآن عنوان کرد.

در پایان این مراسم، به مربی و نیز قرآن‌آموزان برتر این خانه قرآن جوایزی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.