به گزارش اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهر تبریز، حجت الاسلام سید محمد علی حسینی، کارشناس امور قرآنی این شهرستان گفت: مراسم احیای شب های قدر در مسجد ملا علی اکبر تبریز با حضور مردم این شهر برگزار شد. اجرای محفل انس با قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مراسم قرآن به سر از برنامه های احیای این شب پر فیض و نورانی بود.
حجت الاسلام حسینی ضمن غنیمت شمردن لحظه به لحظه این شب ها، بازگشت دوباره به خویشتن و پیوند با خداوند متعالی را در سایه توبه و استغفار را فرصتی مغتنم دانست که آن از الطاف خداوند به بندگان مومن خویش است.