پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود، نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و مسئولین هیئات مذهبی با موضوع محله همدل برگزار شد. حجت الاسلام سلطانی در این نشست با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: تاکید ویژه ای بر روی کار فرهنگی در محلات داشته باشیم و بر جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و پایگاه های دینی و فرهنگی اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی افزود: وقتی مسئله توسط خود بچه‌های محله حل می‌شود سبب امیدآفرینی می‌شود با امیدآفرینی بحث ارتباط و همدلی هم افزایش می‌یابد.

سلطانی ادامه داد: هیچ کار و اقدامی بدون حضور مردم موفق نخواهد بود، لذا در این راستا مهرواره «محله همدل» با هدف تقویت و تحکیم پیوندهای اجتماعی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و نشر خوبی‌ها در سطح کشور و استان زنجان و شهرستان ایجرود اجرایی شده است.

حجت الاسلام سلطانی خاطر نشان کرد: محله همدل ایجاد شده تا اتفاقات دغدغه‌مندانه ای که توسط مردم با محوریت مسجد یا محله برای حل مسئله یا رفع مشکلات مردم یا محله رقم می‌خورد را در فضای جنگ روایت‌ها، انتشار گسترده‌تری دهد و نشر خوبی‌هایی رقم بخورد تا بتواند تجارب کسب شده را انتقال دهد و در سطح جامعه، موجبات امیدآفرینی را فراهم آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در پایان خواستار فعالیت و حضور همگانی بانوان فعال فرهنگی و قرآنی، اجتماعی و مسئولین هیئات مذهبی و سایر اقشار در مهرواره محله همدل شد.

در ادامه بانوان فعال فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و مسئولین هیئات مذهبی نقاط قوت و نقاط ضعف فرهنگی محله ی خود را توضیح داده و همچنین اقداماتی که در این راستا صورت پذیرفته را  شرح دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.