پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام مصطفی لورک رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار جنوب گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت در مدرسه صاحب الزمان(عج) در شهرستان رودبار جنوب کرمان با حضور امام جمعه، ائمه جماعات تشیع و تسنن و سایر مسئولین شهرستان برگزار گردید.

وی افزود: در این محفل نورانی قاریان شهرستانی از جمله محمد رئیسی، محمد حسین رئیسی، وحید پیشینیان و قاری نوجوان علیرضا راوند به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در ادامه حجت الاسلام اکبر افشار منش امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت هفته احترامات مشترک در میان مسلمین است و دشمن ما می خواهد بین فرق اسلامی اختلاف ایجاد کرده و میان آنها جدایی بیندازد و شکافها و اختلاف ها را از طریق مسائل قومیتی و مذهبی به وجود آورد.

وی افزود:حرف ما در هفته وحدت و به عنوان پیام وحدت، این است که مسلمانان بیایند با هم متّحد بشوند و با یکدیگر دشمنی نکنند. شیعه و سنّی نباید بگذارند دشمن از اختلافاتشان سوءاستفاده کند. لورک گفت: همچنین در این محفل قرآنی، مسابقه قرآنی نیزی برگزار شده و به برندگان جوایزی اهدا و در پایان پس از اقامه نماز مغرب وع شاء مهمان سفره حضرت رسول اکرم(ص) بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.