پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت در شهرستان قروه خبر داد.

مرادی گفت: محفل وحدت آفرین انس با قرآن کریم با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد. وی افزود: در این مراسم قاریان و مرتلین قرآن کریم با تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم، به ویژه آیاتی از سوره مبارکه آل عمران که مفاهیم اتحاد و وحدت را تداعی می کند مجلس را به عطر الهی مزین کردند. مرادی خاطر نشان کرد: این محفل همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار شد.

مرادی عنوان کرد: در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه طی بیاناتی گفت: ماه ربیع، ماه زیبایی هاست، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهرمند ساخت. حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهرمند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش توفیق داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.