پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و با مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان خبر داد.

مرادی گفت: این مراسم با شرکت رئیس و کارشناسان اداره امور قرآنی کردستان، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان و با تلاوت قاریان برتر استانی فاطمی زاده، احمدوند و فریدون رشیدی برگزار شد.

حجت الاسلام حاتمیان در این مراسم و طی سخنانی بیان کرد: شخصیت والای سردار سلیمانی بر هیچکس پوشیده نیست، به راستی که او یکی از بهترین الگوها و سرمشق برای جوانان و نسل امروزی ماست، باشد که ما نیز راه ایشان را با قدرت هرچه تمام تر ادامه دهیم و در مسیر مبارزه با استکبار دریغ نورزیم و گرچه فرد بزرگی همچون ایشان دیگر، تکرار نخواهد شد اما ما باید راه و روش خود را به ایشان و و ویژگی هایی همچون رشادت، عزت نفس و دلاوری و… نزدیک و نزدیکتر کنیم تا هم خودمان به رستگاری بینهایت برسیم و هم از ایران عزیزمان با جان و دل حمایت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: امروزه باید قرآن آموزی و بیان مفاهیم قرآن و تلاش جهت زندگی قرآن پسند از اولویت‌های ما باشد و برای به دست آوردن این اهداف تلاشی مضاعف داشته باشیم. وی با بیان اینکه قرآن باید سر مشق کار های ما باشد، افزود: درک مفاهیم و حرکت در مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

در ادامه این مراسم گروه مداحی اهل بیت(ع) به اجرای برنامه مداحی پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.