پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت ایام فاطمیه(س) در حسینیه سقز خبر داد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز اظهار داشت: حضرت زهرا(س) یک الگوی برتر در دین اسلام محسوب می‌شود که متاسفانه برخی از ابعاد زندگی‌شان به‌ درستی به جامعه ارائه نشده است و این موجب شده تا افراد آگاهی کمتری از سیره عملی پیشوایان داشته باشند.

جمادیان عنوان کرد: با بررسی ابعاد مختلف دوران زندگانی حضرت فاطمه(س) نکات بسیار ارزشمندی می‌توان کسب کرد که در دل تاریخ ماندگار شده‌اند چرا که زندگی این بانوی بزرگوار، با خود نکاتی دارد که در صورت الگو‌برداری از آن، صاحب یک زندگی دینی خواهیم شد.

وی افزود: در حال حاضر یک مؤسسه و ۳۰ خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان سقز با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کنند. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز همچنین به فعالیت مؤسسات قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: در این مؤسسات، کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود و بیش از 40 مربی قرآن نیز مشغول به فعالیت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.