پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، به منظور ابراز انزجار از حرکت سخیف و دور از شأن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چله انقلاب، مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از قاریان و پیشکسوتان و فعالان قرآنی و نمازگزاران بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء روز شنبه هشتم بهمن ماه در محل مسجد الزهرا سلام الله علیها شهرک شهید چمران الیگودرز برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر افزود: در این مراسم معنوی و قرآنی، علی صفری مقدم و سعید ناصری نسب از قاریان ممتاز و پیشکسوت شهرستان الیگودرز آیاتی از کلام وحی را تلاوت کردند. وی افزود: تلاوت ابتدای این محفل توسط محمد یاسین بیات قاری نوجوان و از استعداد های درخشان قرآنی شهرستان الیگودرز انجام شد.

در ادامه مراسم حجت‌ الاسلام مهدی سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز به اهمیت برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر پرداخت و قرآن کریم را محور وحدت و سعادت برای بشریت معرفی نمود. در پایان این مراسم معنوی و قرآنی و به منظور ایجاد شور و نشاط معنوی و قرآنی و تشویق حاضرین مسابقه شفاهی معلومات قرآنی برگزار شد و به تعداد ۱۶ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه به قید قرعه هر کدام بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی خرید لوازم التحریر اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.