پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر باقری، امام جمعه پارس‌آباد، در مصاحبه ای اظهار کرد: طبق تمهیدات به عمل آمده، به مناسبت شهادت مظلومانه امام حسن المجتبی(ع)، محفل انس با قرآن کریم جامعه قرآنی شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود. وی بیان کرد: زمان برگزاری این محفل معنوی، روز دوشنبه، ۲۲ شهریورماه، ساعت ۲۱ شب با حضور جامعه قرآنی شهرستان و عموم علاقه‌مندان بوده که در دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود. حجت الاسلام باقری تصریح کرد: اهمیت به ترویج فرهنگ قرآنی جزو اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما برای دستیابی به اهداف مورد نظر و رسیدن به شهرستانی قرآنی است.

امام جمعه پارس‌آباد بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع قرآنی را از سر راه برداریم، که این مسئله نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان و دستگا‌ه‌های ذی‌ربط است.محفل انس با قرآن کریم جامعه قرآنی شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود. وی گفت: طبق تمهیدات به عمل آمده، محفل انس با قرآن کریم جامعه قرآنی شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود. حجت الاسلام باقری بیان کرد: زمان برگزاری این محفل معنوی، روز دوشنبه، ۲۲ شهریورماه، ساعت ۲۱ شب با حضور جامعه قرآنی شهرستان و عموم علاقه‌مندان بوده که در دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: اهمیت به ترویج فرهنگ قرآنی جزو اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما برای دستیابی به اهداف مورد نظر و رسیدن به شهرستانی قرآنی است. وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع قرآنی را از سر راه برداریم، که این مسئله نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان و دستگا‌ه‌های ذی‌ربط است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.