پ

به گزارش تلاوت از لرستان، شعبان مولایی نسب کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت گفت: محفل انس با قرآن با حضور نمازگزاران به همراه تفسیر و بیان نکات تجویدی قرآن کریم به مناسبت میلاد گرامی حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان کوهدشت برگزار شد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت در این محفل قرآنی با اشاره به نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان گفت: در خانواده‌ای که والدین به قرآن و مفاهیم آن اهتمام ورزند باعث انس بیشتر فرزندان به قرآن و توجه به رفتار آموزه‌های دینی و اسلامی می‌شود.

مولایی نسب با اشاره به روش‌های جذب کودکان و نوجوانان برای انس گرفتن با قرآن بیان کرد: خانواده با ثبت نام فرزندانشان در مؤسسات قرآنی و دینی، شرکت در محافل قرآنی و استفاده از امکانات و تجهیزات قرآنی زمینه‌های انس با قرآن را در آنها تقویت کنند.

کارشناس امور قرآنی کوهدشت گفت: قرآن با فطرت بشریت آمیخته است، لذا انسان هر قدر مقامش در حفظ و قرائت قرآن بالا برود به همان اندازه تواضعش نسبت به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و مذهبی بیشتر می‌شود. در پایان این محفل قرآنی به برندگان مسابقات قرآنی این محفل جوایزی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.