مهدی علی‌محمدی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهید و خادم القرآن حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی محفل انس با قرآن کریم در زاهدان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مراسم با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان، مجمع قرآنی شباب‌القراء و مسجد مولای‌متقیان (ع) زاهدان، اوقاف و امور خیریه مرکز استان و معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز،۱۳ دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد مولای‌متقیان(ع) واقع در بولوار جمهوری زاهدان برگزار خواهد شد.
مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین باقربیک‌تبریزی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و با حضور قاری ممتاز جهان اسلام، حاج حامد علیزاده و تلاوت قاری جوان ممتاز استان محمد مهدی فکری و اجرای گروه تواشیح و هم‌خوانی غدیر برگزار می‌شود.
علی‌محمدی با اشاره به اینکه این محفل، از جمله برنامه‌های پیشنهادی کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی استان بوده است، از تمامی مردم شیعه و سنی دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.