پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته قرآن و عترت(ع) در دارالقرآن الکریم امام خمینی شهرستان قروه خبر داد. وی گفت: این برنامه قرآنی به همت آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی و با حضور زهرا کاوه، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی قروه، مدیر و مربیان کلاسهای آموزشی و جمعی از متعلمین قرآنی این مرکز برگزار شد.

مرادی گفت: این محفل قرآنی به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز برگزار شد. وی افزود: در ابتدای این مراسم یکی از مربیان فعال در درارالقرآن الکریم امام خمینی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به متعلمین قرآنی، قرآن را بزرگترین معجزه پیامبر(ص) دانست که هدف آن سعادت و خوشبختی بشر است. وی همچنین با اشاره به این حدیث رسول گرامی اسلام که فرمودند: از خواندن قرآن غافل مباش زیرا که قرآن دل مرده را زنده می کند و از فحشا و زشتی باز می دارد مطالبی در این خصوص عنوان نمود.

در ادامه این مراسم، عبدالملکی از قاریان برجسته شهرستان قروه، آیاتی چند از کلام الله مجید را برای حاضران تلاوت نمود و به سوالات دانش آموزان در باره نحوه تلاوت قاریان پاسخ داد. مرادی عنوان کرد: به مناسبت هفته قرآن و عترت(ع) در سطح استان محافل انس با قرآن کریم در اکثر مراکز قرآنی در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.