پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، صدیقه سلیمانی مسئول خانه قرآن فاطمیه روستای قوژد گناباد اظهارداشت: با برنامه‌ریزی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه گناباد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، جانشین فرماندهی سپاه، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، رئیس شورای اسلامی روستای قوژد، فاطمه صفاری (مسئول هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان)، سعادت فر (مسئول حوزه حضرت زهرا (س)‌) و هیئت همراه از خانه قرآن فاطمیه (س) روستای قوژد بازدید کردند.

وی عنوان داشت: در این بازدید برنامه ها و طرح‌های اجرایی و مشکلات خانه قرآن ارائه شد. مسئول خانه قرآن فاطمیه روستای قوژد گناباد تصریح کرد: اجرای قرآنی توسط دانش آموزان و اجرای دکلمه به مناسب شهادت حضرت رقیه(س) نیز انجام شد و از مربیان محترم خانم ها شاه قاسمی و کاخکی د رهماهنگ کردن برنامه ها تقدیر شد.

مسئول خانه قرآن فاطمیه روستای قوژد گناباد گفت: خانه قرآن قوژد با اولویت اجرای طرح‌های فرهنگی و قرآنی، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده فعالیت خود را از سال ۷۹‌ زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنابادآغاز کرده است.

مسئول خانه قرآن فاطمیه روستای قوژد گناباد یادآور شد: این خانه قرآن در راستای ادامه فعالیت‌ها نیاز به نگاه ویژه مسئولین و خیرین دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.