پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حسن درودی کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور ازسفر یک روزه حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، به این شهرستان خبر داد. وی گفت صبح امروز حجت الاسلام هادی صاحبقرانی به منظور بررسی مشکلات حوزه های فرهنگی اجتماعی و تبلیغی در شهرستان نیشابور حضور یافت.

درودی افزود در این سفر یک روزه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دیدارهایی با ائمه جمعه شهرستانهای نیشابور فیروزه و زبرخان با رویکرد هم اندیشی مباحث فرهنگی و تبلیغی شهرستان داشت و از همراهی و تعامل بسیار خوب ائمه جمعه با اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان تشکر کرد. به گفته درودی، حجت الاسلام صاحبقرانی همچنین دیداری با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور به منظور بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی همچنین از فعالیت‌های حجت الاسلام مهدوی امام محله مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حاشیه شهر بازدید کرد و در رابطه با مسائل و مشکلات حوزه تبلیغی امام محله به گفتگو پرداخت. درودی ابراز داشت؛ در سفر یک روزه حجت‌الاسلام صاحبقرانی نشست هم اندیشی با مدیران موسسات و خانه های قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در نشست با فعالان قرآنی نیشابور، پس از شنیدن مشکلات مدیران قرآنی رهنمودهای لازم را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بیان کرد و بر تشکیل شورای اندیشه ورز تاکید کرد.

کارشناس تشکلات دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: در ادامه ماموریت کاری یک روزه حجت الاسلام صاحبقرانی جلسه‌ای هم اندیشی با مجموعه نهضت پیشرفت بانوان شهرستان به منظور بررسی مشکلات حوزه تبلیغی و فرهنگی بانوان برگزار شد. در نشست با بانوان شهرستان نیشابور، پس از شنیدن ایده ها و نظرات بانوان راهکارهای موثری در راستای نهضت پیشرفته بانوان و بصیرت افزایی، تقویت قوه فکری و کنشگری بانوان توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی مطرح شد.

در پایان این سفر یک روزه، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جلسه هم اندیشی با هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان داشت. وی در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی و اتکا به مردم محوری به منظور به میدان آوردن جهت دهی ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد.

شایان ذکر است در این سفر حجت الاسلام صاحبقرانی بر تخصیص ظرفیتهای نهادها و قرار گرفتن مجموعه های مردمی و عناصر فرهنگ ساز و همچنین جهاد تبیین تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.