پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف در این جلسه از تلاش‌های بی شائبه اعضای ستاد قدردانی کرد و اظهار داشت: همه ما باید تلاش و برنامه‌ریزی کنیم تا مراسمات مناسبی را در ایام فاطمیه در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه نباید تنها بر عزاداری صرف اکتفا کنیم گفت: باید در این ایام از جایگاه والای حضرت زهرا سلام الله علیها و شخصیت ایشان و نیز نحوه تربیت فرزند ایشان تبیین ویژه کنیم.

زنگنه بیان کرد: ابعاد مختلف زندگی و شخصیت منحصر به فرد حضرت زهرا سلام الله علیها باید تبیین شود. وی ابراز داشت: جامعه امروز ما نیاز به این موارد دارد که زوایای مختلف زندگی ائمه اطهار علیهم السلام خصوصا حضرت فاطمه را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم. رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف خاطرنشان کرد: مسئولیت ما نسبت به قبل خیلی بیشتر شده چرا که امروز تا دندان مسلح شده که به جایگاه مقام زن و مادر در جامعه ضربه بزند.

وی عنوان کرد: با این وصف باید برنامه‌ریزی کنیم تا با حضور بانوان فرهیخته در جامعه بتوانیم برنامه‌های بیشتر و مؤثرترین را در ایام سوگواری حضرت زهرا اجرایی کنیم.

زنگنه برگزاری دو همایش با حضور حجت‌الاسلام صالح پرور با موضوع جایگاه زن و مادر در اسلام، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و فعالیت‌های بانوان و غرفه‌های متعدد، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع ایام فاطمیه از جمله مصوبات این نشست بود. ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان خواف با اعضای این ستاد در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.