پ

به گزارش تلاوت از کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفتگو با روابط عمومی این اداره در راستای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عرصه‌های فرهنگی و قرآنی اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی دهه فجر امسال با توجه به تقارن چهل و چهارمین جشن انقلاب با میلاد امیرالمؤمنین و ایام اعتکاف بایستی با رویکرد جهاد تبیین و انقلابی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ترویج سبک زندگی قرآنی در قالب گفتمانهای دینی و پاسخ به شبهات روز جامعه با حضور اساتید و روایتگری انقلاب از برنامه‌های مهم ادارات و نهادهای انقلابی و فرهنگی در این ایام می‌باشد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: برنامه‌های تبلیغی ترویجی و همچنین تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در قالبهای گوناگونان با مضامین قرآنی و برگرفته از آیات تبیینی قرآن از جمله برنامه‌های این کمیته می‌باشد. وی گفت: محافل انس با قرآن کریم بمنظور یاد شهدای انقلاب با همکاری اعضای کمیته قرآنی در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه یادآور شد: برگزاری محافل قرآنی موجب انس و نورانی شدن جامعه می‌شود و در کنار آن نیز با تلاش کمیته قرآن به دنبال تولید محتواهایی ناظر بر بحث جهاد تبیین به ویژه دهه فجر هستیم که در حاشیه محافل، مباحث روز جامعه نیز مطرح خواهد شد. وی عنوان کرد: برای درنظر گرفتن بودجه و اختصاص اعتبارات برنامه‌های دهه فجر از همکاری ادارات مربوطه و اداره کل خواست برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های قرآنی دهه‌فجر مساعدت‌های لازم را انجام دهند

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: طی هماهنگی‌های بعمل آمده جلسه کمیته قرآنی دهه فجر 11 بهمن ماه با حضور ادارات ذیربط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.