پ

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان، حجت الاسلام سیدرضا عباس زاده هاشمی از راه‌اندازی و تشکیل قرارگاه قرآنی جهاد تبیین با حضور چهرهای شاخص قرآنی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.

گفتنی است در ابتدای این نشست حجت الاسلام ایزانلو ریاست اداره تبلیغات اسلامی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه  خاطرنشان ساخت: از مهمترین رویکردها و شیوه های حرکت انقلاب اسلامی تبیین است، کار انقلاب از اساس با تبیین، روشنگری، بیان منطقی، مستدل و دور از جنجال بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به لزوم تبیین معارف انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی و مسائل جاری کشور تصریح کرد: امروز همه افراد مسئولند و اگر دیدند حقایق و محکمات اسلام و انقلاب مورد تحریف قرار می گیرد وظیفه دارند تبیین کنند و نباید سکوت کنند.

حجت الاسلام ایزانلو افزود: امروز همه ما بایستی در میدان تبیین حرکت کنیم چرا که بدون تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن سوء استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است، در پایان مصوباتی نیز به تصویب اعضا رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.