پ

به گزارش تلاوت از کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در بازدید از خانه قرآنی شکورا که به مناسبت ختم قرآن برگزار شد اظهار داشت: خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی كنید و خانه‌ای كه زیاد در آن قرآن تلاوت شود خیر و بركتش فزونی یابد به اهلش فراخی رسد و نورش به اهل آسمان روشنایی دهد.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود: قلوب شما همانند آهن زنگار می‌گیرد. پرسیدند جلا دهنده آن چیست؟ فرمود: تلاوت قرآن . پس قلب انسان در مراحل مختلف زندگی دچار زنگارهایی می شود و اگر برای جلا دادن آن اندیشه ای نداشته باشیم هلاكت حتی به سراغ مان می آید كه یكی از بهترین این راه ها برای پاك كردن زنگارها قرائت قرآن است.

یس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در ادامه افزود: قرآن قدرتی است كه پیروان و یارانش شكست ناپذیرند و دریایی است كه اعماقش را نمی توان درك نمود پس تا آنجایی که جان در توان است در راستای خواندن و درک مفاهیم آن و انتقال به نسل های آینده کوتاهی نشود.

گفتنی است خانه قرآنی شکورا با مدیریت خانم فاطمه الماسی در مسجد آقا حبیب الله به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان کلاس جزء خوانی و تفسیر آیه به آیه مسطورا برگزار شده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.