پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حجت‌الاسلام هادی شکاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: بار دیگر دشمن ذات پلید خود را در اهانت به مقدسات مسلمانان با حمایت کور و غیر عاقلانه خود از حرکت مشمئز کننده هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به جهانیان نشان داد.

وی گفت: دشمنی که از طرفی برخورد با اغشتاشگرانی که برای رسیدن به نیات شوم خود از هیچ جنایتی فروگذار نکردند را مخالف حقوق بشر می داند و از طرفی با فشارهای اقتصادی و حملات فرهنگی جوانان این مرز و بوم و مسلمانان جهان را تحت ستم قرار می دهند و این حرکت را هم دفاع از حقوق بشر می داند. شکاری تصریح کرد: امروز دشمن پلید آتش زدن و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را آزادی بیان می داند و از طرفی برای آتش زدن یک پرچم قوم شنیع همجنس‌بازان شخصی را ۱۶ سال زندانی می‌کند.

وی ادامه داد: واقعا خودشان از این رفتارهای دوگانه و به دور از عقلانیت خنده شان نمی گیرد؟ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن متذکر شد: با این وجود بار دیگر مسلمانان جهان و به ویژه مردم متدین ، مومن و انقلابی ایران به این شیطان صفتان ثابت کردند که هیچ چیزی نمی تواند آنها را از اعتقادات پاکشان جدا سازد و قرآن به عنوان چراغ هدایت بشر برای همیشه تا ابد در قلب و جان آنها جای دارد.

وی تاکید کرد: این حرکت سخیف و حمایت دولت های هلند و سوئد به بهانه آزادی بیان، نشان از دشمنی آشکار دشمنان ما با دین و اسلام و حمله به ایران است. وی یادآور شد: تحریم ها فقط بهانه ای است برای منحرف کردن ملت ها از این افکار پلید و قطعا خوب می‌دانند و اگر هم نمی‌دانند خوب بفهمند و ببینند که مسلمانان تا آخرین قطره خون خود از اعتقادات مذهبی و مقدسات خود دفاع خواهند کرد. وی افزود: قطعا به گواه قرآن هم مکر آنها به زودی دامن خودشان را خواهد گرفت ان شاء الله.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.