پ

به گزارش تلاوت از هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: هر پیامبری معجزه‌ای دارد اما کتاب آسمانی قرآن، معجزه جاودان پیامبر اکرم (ص) است که در دسترس تمامی انسانهاست، قرآن کریم، کتاب هدایت و سند کامل و جامع زندگی برای تمامی اعصار و قرون و تنها کتابی است که برای قبل از تولد و بعد از مرگ انسان برنامه دارد.

وی افزود: این کتاب آسمانی، جامع‌ترین و کامل‌ترین قانون انسان‌ساز است، آن کسی که با قرآن مأنوس شود، هرگز گمراه نخواهد شد، امام سجاد علیه‌السلام در وصف کتاب آسمانی قرآن فرموده‌اند: هرجا ظلمت و تاریکی است، اگر قرآن همراه من باشد، ترس و واهمه‌ای ندارم، لذا قرآن، نور است و بواسطه قرآن و عمل به آن رشد می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر ادامه داد: اگر کسی به قرآن عمل کند بدون شک رستگاری خواهد شد، قرآن نباید مهجور باشد و در طاقچه قرار گیرد و استفاده از آن محدود به ولادت‌ها و مراسم عقد و عروسی باشد، بلکه قرآن باید به معنای واقعی وارد زندگی انسان‌ها شود.

حجت الاسلام غلامی گفت: قرآن، کتابی برای بهتر زیستن است، عمل به قرآن تضمین‌کننده سعادت و خوشبختی در زندگی است، برخورداری جامعه‌ای عاری از خشونت و گناه و همراه با آرامش، در گرو عمل به قرآن است، دین مبین اسلام برای تمامی مراحل زندگی، دستورالعمل دارد و راه شاد زیستن را به ما می‌آموزد.

وی بیان داشت: یکی از مباحثی که امروزه ما از آن گلایه داریم کارشکنی در امورات مردم در ادارات است، لذا باید به کتاب آسمانی قرآن مراجعه کنیم که در این خصوص چه توصیه‌هایی دارد، اگر مردم و مسئولان به قرآن متکی باشند متوجه خواهند شد که قرآن با دروغ، ربا، رشوه و … مخالف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر همچنین افزود: این کتاب آسمانی با تمامی بدی‌های موجود در دنیا مخالف و با خوبی‌ها موافق است، لذا برای جلوگیری از فساد در جامعه باید طبق فرامین الهی و کتاب قرآن عمل کرد. اگر زندگی‌ها قرآنی باشد، دیگر مسئول کم‌کار نخواهیم داشت، اگر جامعه قرآنی باشد هرگز از رشوه و ربا و … خبری نیست، اگر خانواده قرآنی باشد فرزندان آن خانواده، بر اساس قرآن تربیت می‌شوند و فرزند معتاد، دزد، بیکار، مفسد و فحشا در این‌گونه خانواده‌ها، جایگاهی ندارد.

غلامی در ادامه بیان کرد: قرآن همگان را به خوبی امر کرده و به دنبال نشر خوبی‌ها در جامعه است لذا اگر به دنبال این هستیم که خوبی را در جامعه نشر دهیم باید بدانیم که راه‌حل آن عمل به کتاب قرآن است.

وی اضافه کرد: عمل به قرآن، زندگی را شیرین می‌کند، افسردگی و مصرف داروهای خواب‌آور در بین خانواده‌های قرآنی معنایی ندارد، آنچه حال انسان و زندگی او زا خوب می‌کند قرآن و عمل به آن است لذا قرآن و توجه و عمل به دستورات این کتاب انسان‌ساز باید سرلوحه زندگی همگان قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر در پایان تاکید کرد: کاهش و رفع مشکلات جوامع نیازمند وجود مدیران و مسئولان قرآنی است، چون قرآن برای تمامی مشکلات جامعه، راهکار ارائه داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.