پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، علی روزبهانی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دورود از فعالیت ۵۰ تشکل قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: 50 تشکل قرآنی در قالب جلسات دائمی هفتگی، مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی فعالیت دارند.وی افزود: این تشکل‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ، پیش‌دبستانی، قرائت، مفاهیم، تربیت معلم قرآن در حال فعالیت مستمر هستند.

روزبهانی اضافه کرد: برای ارتقای سطح دانش مربیان این پنجاه تشکل قرآنی، دوره‌های تخصصی آموزش، لازم و ضروری است که اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تعدادی دوره برگزار کرده است که می‌طلبد با وجود اعتبار، دوره‌های بیشتری در این راستا انجام گیرد.

وی اظهارکرد: همه مسئولان به‌ ویژه مدیران فرهنگی باید در ترویج فرهنگ قرآنی به‌ صورت یکپارچه و هدفمند در این کار مشارکت کنند و با تشویق همه گروه‌ها به توسعه فرهنگ قرآنی کمک کنند. وی تصریح کرد: پرهیز از موازی‌ کاری از دیگر اموری است که می‌تواند به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کمک کند که در این راستا مهندسی امور قرآنی برای کاهش هزینه‌ها و رسیدن به نتایج بهتر ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.