پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی شکاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: رمضان ماه نزول قرآن و بهترین فرصت برای ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی و تفسیری است.

وی افزود: محوریت اصلی تبلیغات اسلامی در این ماه مبارک بر محافل انس با قرآن و عترت و همچنین تفسیر قرآن کریم است. رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن عنوان کرد: در راستای تعمیق بخشی به برنامه‌های قرآنی و دینی در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰ مبلغ در سطح شهرستان بردسکن اعزام شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم بسط و گسترش امر تفسیر قرآن نیز گفت: در این زمینه در رمضان امسال ۷۰ پایگاه تفسیر قرآن با محوریت سوره محمد ص فعال شده است‌. وی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد جلسات دوره قرائت قرآن در ماه رمضان امسال نیز ۷۵ مورد بوده است.

به گفته شکاری، در هر جلسه قرآنی این پایگاه ها، بیش از ۲۵ نفر شرکت دارند که حدود یک هزار ۸۷۵ نفر هستند. وی ادامه داد: به صورت غیر ثبتی نیز حدودا سه هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند. رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن خاطرنشان کرد: در رمضان امسال جلسات جزءخوانی قرآن در ۸۵ نقطه برگزار و اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.