پ

محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: هزار و۱۰۰ خانه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات در حال فعالیت هستند و بیشترین این خانه‌ها در شهرستان بویراحمد است. نظارت و حمایت مالی و معنوی از وظایف دارالقرآن‌الکریم سازمان است و پیش‌بینی می‌شود این تعداد در آینده نیز بیشتر شوند.

وی همچنین از فعالیت ۱۸ مؤسسه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد و افزود: ۵ مؤسسه نیز در آستانه ثبت هستند.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: آزمون دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی با حضور بیش از ۵۰ نفر ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه در دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، ضمن اینکه رمضانی‌فر میهمان این برنامه خواهد بود.

رضایی در پایان از ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ به حافظان قرآن کریم از امروز، هفتم اسفندماه خبر داد و بیان کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۲۷ اسفندماه خواهد بود، ضمن اینکه لازم است متقاضیان در سایت تلاوت شرکت کنند، حفظ۱۰ جزء قرآن معادل مدرک دیپلم، حفظ ۲۰ جزء قرآن معادل فوق دیپلم، حفظ کل مرحله اول معادل مدرک لیسانس و کسانی که نمره کتبی و شفاهی بالایی کسب کنند، مدرک معادل فوق لیسانس اعطا می‌شود و در استخدامی‌ها نیز سهمیه دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.