پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام سماواتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور در نشست تخصصی و هم اندیشی با جمعی از دانش آموزان نخبه در اداره کل آموزش و پرورش، نکاتی را در رابطه با وضعیت فرهنگی و اجتماعی کنونی جامعه بیان کرد. وی اظهار داشت: امروز دانش آموزان وظایف بسیار سنگینی را برعهده دارند. فرهنگی که امثال شهید فهمیده را تربیت و در دوران ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کرد، فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ حماسه عاشورا است.

وی تاکید کرد: این فرهنگ باید پررنگ‌تر و تأثیرگذارتر از گذشته در مدارس و دانشگاه های ما حاکم باشد. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور متذکر شد: در این صورت است که تمامی توطئه های استکبار جهانی نقش برآب می شود.

سماواتی تصریح کرد: ممتاز بودن یک دانش آموز فقط در کسب نمرات بالا نیست بلکه ممتازی را در کسب معلومات، اخلاق حسنه، فعالیت و مشارکت جمعی و کار های گروهی باید جستجو کرد. وی این نشست را هدفی برای تمرین همفکری و هم اندیشی فضای ذهنی دانش آموزان قلمداد کرد.

سماواتی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تمرین کردن برای همفکری، کاری لازم و ضروری است و باعث آمادگی بیشتر شما برای حضور در عرصه های اجتماعی می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.