پ

گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وچهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر و ماه رجب برنامه‌های مختلف قرآنی توسط کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حامد شاکرنژاد در ملایر و همچنین حضور یکی از قاریان کشوری در ازندریان خبر داد و گفت: کرسی تلاوت قرآن همراه با جهاد تبیین در پنج مسجد ملایر و پنج کرسی تلاوت قرآن دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود. از سال گذشته تاکنون ۶۹ کرسی تلاوت در شهرستان ملایر برگزار شده است.

یارمحمدی همچنین از برگزاری «جشن انقلاب» در مراکز قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری پویش «تلاوت سوره فجر» و طرح ختم قرآن و ثواب آن هدیه به روح امام راحل از دیگر برنامه‌های قرآنی شهرستان ملایر در دهه فجر است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان در ۲۲ رشته ویژه کلیه مقاطع تحصیلی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات متنوع قرآنی در رشته‌های نقاشی، کتابخوانی عکاسی، ورزشی و مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی (ره) ویژه ادارات از دیگر برنامه‌های قرآنی شهرستان ملایر با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در ایام دهه است.

یارمحمدی برگزاری «نمایشگاه قرآنی انقلاب»، اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی هنری، گردهمایی اساتید و مربیان قرآن و برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در مراکز قرآنی را از دیگر برنامه‌های این اداره همزمان با ایام مبارک دهه فجر برشمرد.

وی همچنین از برپایی «خیمه قرآنی» کودکان جهت آشنایی با قرآن و انقلاب در این ایام خبر داد و بیان کرد: برگزاری نشست فعالان قرآنی با رئیس اداره امور قرآنی استان همدان نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.