پ

به گزارش تلاوت از لرستان، شعبان مولایی نسب، کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از شاخص‌ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم است که امسال به عنوان یکی از اولویت‌های کاری ابلاغ شده است و اجرا می شود.

وی افزود: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم «مستورا» با هدف گفتمان‌سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است. مولایی نسب با اشاره به اینکه این طرح قرآنی با مشارکت و همکاری هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان کوهدشت اجرا خواهد شد، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۲ آیه موضوعی قرآن کریم انتخاب شده و در قالب یک کتابچه چاپ شده است که در اختیار شرکت‌کنندگان طرح قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این طرح حفظ موضوعی قرآن که منبع آموزشی آن کتاب مستورا بوده است، ۱۲ آیه کاربردی با مقتضیات روز جامعه را داوطلبان حفظ خواهند کرد و در پایان دوره در صورت کسب امتیاز لازم گواهی‌نامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت تصریح کرد: این طرح فرصتی برای ارزیابی هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان کوهدشت است تا بتوانیم میزان استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان‌ را ارزیابی کنیم.

وی در پایان گفت: مخاطبان این طرح دانش آموزان مقطع متوسطه و عموم بزرگسالان به ویژه کنشگران فرهنگی و قرآنی و حافظان قرآنی کریم می باشند گفتنی ست این طرح فعلا در دو موسسه قرآنی نورالهدی و ریحانه های بهشتی برگزار می شود و در آینده در حوزه های علمیه، دانشگاه ها، هیئات مذهبی و مساجد برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.