پ

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‎‌های قرآن استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت با هدف تبیین وضعیت موجود و اطلاع دقیق از ظرفیت، استعداد‌ها و نیز ضعف‌ها و چالش‌های احتمالی پیش‌روی آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح تلاش برای تقویت نقاط قوت و رفع موانع در مسیر ترسیم چشم‌انداز جامعه توسعه مشارکت‌های مردمی مبتنی بر اسناد فرهنگی قرآنی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نقش محوری و بی‎‌بدیل مدیران محترم خانه‌های قرآن در ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت موجود، گام نخست طرح مذکور بر پایه خود اظهاری، تنظیم و شاخص‌های تعریف شده در قالب سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت در بخش پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن به نشانی www.telavat.ir قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: مدیران تمامی خانه‌های قرآن شهری و روستایی تا ۳۰ مهرماه می‌توانند با مراجعه به نشانی یاد شده نسبت به تکمیل اطلاعات و شاخص‌های ارزیابی در سامانه رصد خانه‌های قرآن و عترت اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.