پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، برای اولین بار طرح قرآنی سراج با حضور مسئولین شهرستان عنبرآباد افتتاح شد. علی سرحدی ، کارشناس قرآن شهرستان عنبرآباد گفت: با توجه به اینکه امروز جامعه خصوصا جوان و نوجوانان نیاز بیشتری به ارتباط با قرآن کریم دارند، چرا که راه حل همه مشکلات در جامعه برگشت به محضر قرآن و تمسک و توجه به این کلام نورانی است، لذا طرح سراج برای اولین بار در شهرستان آغاز می شود.

وی افزود: سراج الله لقب امام رضا علیه السلام است که در راستای این طرح قرار است مواردی همچون حفظ تخصصی قرآن کریم در مدت دوسال، روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآنی، تربیت نیروهای فعال قرآنی، کتابخوانی، سواد رسانه و گفتمان دینی به صورت جدی و تخصصی کار شود.

سرحدی با اشاره به استقبال خوب قرآن آموزان از این طرح گفت: در این طرح تاکنون ۵۰ نفر از دختران قرآن آموز  شرکت کردند که ۲۰ نفر از آنان به صورت شبانه روزی به حفظ قرآن مشغول شده و ظرفیت برای پذیرش برای سایر علاقمندان نیز فراهم است و متقاضیان می توانند جهت حضور در این طرح قرآنی به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد مراجعه نمایند.

گفتنی است، طرح حفظ تخصصی ویژه پسران نیز به صورت 45 روزه و در تیرماه افتتاح خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.