پ

به گزارش تلاوت بوشهر، کاظم کیمیایی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه گفت: در راستای شناسائی حافظان قرآن کریم و اعطای مدرک و همچنین اجرای طرح قرآنی حفظ جزء 30 با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان، جلسه توجیهی برای فرماندهان پایگاه ها و مسئولین قرآنی پایگاه ها برگزار شد.

وی افزود: این جلسه که در راستای تفاهمنامه همکاری سه جانبه اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج می باشد، با حضور معاون تعلیم و تربیت ناحیه بسیج برگزار شد.

در این نشست، کیمیایی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه در خصوص دو طرح قرآنی «ارزیابی و اعطاء مدرک حفظ» و طرح «ندای وحی» مطالبی را ارائه کرد و افزود: هدف از این دو طرح قرآنی، شناسایی حافظان قرآن کریم شهرستان و افزایش تعداد حافظان قرآن کریم در بین نوجوانان و جوانان می باشد.

وی همچنین اضافه کرد: پایگاه های مقاومت همکاری لازم جهت برگزاری کارگاه های مادرانه جهت تبیین نقش مادران در تربیت نسل قرآنی با اداره تبلیغات اسلامی داشته باشند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه افزود: مقرر شد ثبت نام حافظان قرآن کریم جهت شرکت در طرح ارزیابی و اعطای مدرک، طی یک ماه آینده و اجرای طرح حفظ جزء 30 در پایگاه های مقاومت، از روز دوشنبه 23 آبان ماه تا پایان سال در دستور کار قرار گیرد.

قابل ذکر است که در این نشست، حسین تشانی ضمن تشکر از حضور فرماندهان پایگاه های تابعه به همکاری دارالقرآن ناحیه با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکید کرد. این نشست روز یکشنبه 22 آبان ماه در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.