پ

به گزارش ایکنا از یزد، طرح «تربیت مربی ثقلین» در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربی قرآن کریم و به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد اجرایی می‌شود.

این طرح از دوره‌های عمومی و تخصصی مجزا تشکیل شده است که دوره‌های عمومی شامل ۳ دوره و در مجموع معادل ۲۱۰ ساعت آموزشی بوده و دوره‌های تخصصی شامل ۴ دوره و در مجموع معادل ۳۰۰ ساعت آموزشی است.

داشتن حداقل تحصیلات دیپلم یا پایان سطح یک حوزه، حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن ۴۵ سال، ارائه تعهد کتبی تدریس در طرح‌های آموزشی مؤسسه در صورت پذیرش و قبولی نهایی در دوره‌ها از شرایط ثبت نام کنندگان اعلام شده است.

این طرح در قالب رشته‌های تربیت مربی صحت قرائت(روخوانی) و روانخوانی، تربیت مربی حفظ مقدماتی قرآن کریم، تربیت مربی تجوید سطح ۱ و ۲ قرآن کریم، تربیت مربی مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند تا ششم خردادماه امسال نسبت به ثبت نام در این دوره‌ها که در  خرداد و تیرماه برگزار می‌شود، و از طریق سایت https://saghaleinyazd.com/home/interview اقدام کنند.

یادآور می‌شود تربیت مربیان توانمند در زمینه آموزش قرآن و عترت بر اساس یافته‌های نوین علمی همسو با سیاست‌های آموزشی مؤسسه، شناسایی و جذب نیروهای مستعد و کار آمد،ارتقا سطوح علمی، معرفتی و آموزشی مخاطبان، فراهم کردن مجموعه ای از مربیان صاحب نظر قرآنی، جذب بهترین و شایسته‌ترین مربیان در طرح‌های آموزشی مؤسسه، تشکیل انجمن علمی ثقلین «قرآن و عترت» برگرفته از مربیان دوره دیده مؤسسه و آشنایی مخاطبان با فنون و مهارت‌های عمومی تدریس و نیز اصول و روش های عمومی و تخصصی تدریس صحت قرائت، روخوانی و روان خوانی، تجوید، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نیز رشته های معارفی و تربیتی مرتبط از اهداف این طرح اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.