پ

به گزارش تلاوت از همدان، اکبرشمسی دلربا رابط قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی شهرستان رزن با اشاره به صدور 50 فقره گواهینامه قرآن ویژه قرآن‌آموزان مؤسسه قرآن و عترت حبل المتین شهر دمق گفت: این گواهینامه‌ها پس از برگزاری دوره و برگزاری آزمون کتبی و شفاهی در رشته های قرائت سطح (1) 25 نفر، قرائت سطح (2) 9 نفر و مفاهیم سطح (1) 16 نفر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن صادر و تحویل خانم سیده مریم حسینی مربی این دوره ها شد.

وی افزود: این دوره ها طبق شیوه نامه سازمان دارالقرآن الکریم به مدت ۴۶ ساعت و به صورت حضوری برگزار شد. این کلاس های آموزشی از ابتدای تیرماه برگزار شده است و ادامه این آموزش ها در بخش آموزش روانخوانی قرآن کریم در تابستان سال آینده با حضور قبول شدگان برگزار خواهد شد.

شمسی دلربا اظهار کرد: گواهینامه پایان دوره ویژه افرادی صادر می‌شود که در دوره‌های آموزشی مؤسسات و خانه‌های قرآن تحت پوشش و مجوزدار شرکت کرده و امتیاز لازم را در آزمون پایانی کسب کنند. گفتنی است در سال جاری در این شهرستان بیش از 800 نفر در دوره های آموزش قرآن کریم در بیش از 50 کلاس در تشکلات قرآنی شرکت نموده اند که به تدریج گواهینامه های قبول شدگان بنا به درخواست مربیان صادر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.