پ

بیست و سومین نشست هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت با حضور اعضای این هیئت و رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در این سازمان برگزار شد. در این نشست، پرونده درخواست تأسیس مؤسسات قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت با تأسیس مؤسسات زیر موافقت به عمل آمد:

1- موسسه نجم القرآن “ از استان مازندران با مدیرعاملی خانم نجمه رستمی، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

2- موسسه سفیران ملکوت “ از استان آذربایجان غربی با مدیرعاملی خانم زهرا موسوی آذر، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

3- موسسه عاشقان اهل بیت (ع) “ از استان اردبیل با مدیرعاملی آقای  سید ابوالفضل  رحمان پناه، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

4- موسسه شهید ابوالفضل هاشمی” از استان چهار محال و بختیاری با مدیرعاملی آقای  سیدحجت الله محمدی شیخ شبانی، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

5- موسسه با نام پیشنهادی فردوس سبحان” از استان اردبیل  با مدیرعاملی آقای  حمید  پارسایی اوچپلاغ، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

6- موسسه روضه القرآن یاسین” از استان آذربایجان غربی با مدیرعاملی آقای  حسن محمدزاده، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

7- موسسه یاس های فدک “ از استان مازندران با مدیرعاملی آقای  محسن پروین ، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

8- موسسه اهل البیت علیهم السلام، الرابطة العالمیة لاحیاء الشعائر الاسلامیة از استان قم با مدیرعاملی آقای  سیدرضا موسوی واعظ، از نوع تخصصی و گستره فعالیت کشوری.

9- موسسه دارالقرآن حضرت علی اصغر (ع)” از استان تهران با مدیرعاملی آقای  سید هاشم خادم الشریعه ، از نوع عمومی و گستره فعالیت شهرستانی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.