پ

مدیر اداره امور قرآنی استان فارس خبرداد

صدور بیش از 2200 گواهینامه قرآنی طرح 1449/ دهه فجر امسال اهدا می شود

مدیر اداره برنامه ریزی امور قرآنی استان فارس از صدور دو هزار و 230 گواهینامه این طرح در دارالقرآن الکریم استان خبر داد و گفت: این گواهینامه‌ها در ایام دهه فجر اعطاء خواهند شد.

به گزارش تلاوت از فارس، «سیدحمید موسوی»، مدیر اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح قرآنی 1449 در سال جاری، از صدور دو هزار و 230 گواهینامه این طرح در دارالقرآن الکریم استان خبر داد و اظهار کرد: طرح بزرگ قرآنی 1449 با محوریت حفظ سوره مبارکه یاسین همزمان با سراسر کشور در تمام نقاط استان فارس و با مشارکت 4 هزار و 59 نفر اجرا شد.
موسوی ادامه داد: در پایان اجرای این طرح، آزمون نهایی  اجرا شد که برای افرادی که نمره حدنصاب را کسب کردند، گواهینامه پایان دوره در حال صدور است.
مسئول دارالقرآن فارس بیان کرد: همچنین در مراسمی که به‌مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) پیامبر مهر و مودت و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان داراب برگزار شد گواهینامه‌های 126 نفر از ممتازین طرح 1449 و بیش از 70 فقره گواهینامه تربیت معلم به فارغ التحصیلان اهدا شد.
وی با بیان اینکه مدارک بقیه پذیرفته‌شدگان استان نیز در ایام دهه فجر اهدا خواهد شد، گفت: در قرعه‌کشی نهایی در سازمان دارالقرآن الکریم کشور به نفرات ممتاز این طرح جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.