پ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سید علی یزدی‌خواه افزود: میزان علاقه مندی معلمان یکی از عواملی است که دانش آموزان را به یادگیری قرآن تشویق می‌کند. البته امروز محیط‌های آموزشی برای یادگیری قرآن متنوع شده است و مساجد و هیات‌ها نیز برنامه‌هایی برای آموزش قرآن دارند.

وی ادامه داد: نشان دادن علاقه مندی معلمان به آموزش قرآن و تمرین و پشتکار دانش آموزان باعث نهادینه شدن آموزش قرآن در میان کودکان و نوجوانان می‌شود. متاسفانه برای آموزش قرآن کمتر از ابزار‌های هنر استفاده می‌شود و برخی روش‌های آموزشی نیازمند پوست اندازی است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه  در حوزه قرآن کم کاری شده است، افزود: علاوه بر همسویی نداشتن نهاد‌های قرآنی مانند سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان دارالقرآن الکریم و دیگر نهاد‌های مربوطه، ما نیازمند یک سند جامع هم افزایی در زمینه آموزش قرآن هستیم. البته در حوزه‌های برنامه ریزی، جذب و تربیت نیروی کارآمد و تامین اعتبار هم مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.