پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت‌الاسلام علی کنگرلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، از حرکت پنجمین کاروان قرآنی انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر از مبدا شهر ری به دیگر استان‌های کشور خبر داد.

وی افزود: فعالیت این کاروان، روز دوشنبه دهم بهمن ۱۴۰۱ بعد از نماز مغرب و عشاء با اجرای ویژه برنامه‌ای با شکوه در آستان شیخ صدوق (ره) آغاز خواهد شد و پس از آن اعضای این کاروان که شامل «قاریان، حافظان و فعالان قرآنی برجسته کشور» سفر خود را آغاز مي‌كنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه ۷۰۰ نقطه برای اجرای برنامه کاروان قرآنی انقلاب اسلامی در سراسر کشور مشخص شده، یادآور شد: این کاروان در مناطق مختلف هفت استان «تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی» برنامه اجرا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کنگرلو در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مانند قرائت و اجراي مسابقه برای کودکان و نوجوانان در نظرگرفته‌ایم و کارگاه‌های ارائه مباحث قرآنی ويژه خانواده‌هایشان برگزار خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.