پ

حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: سبک زندگی قرآنی خلأیی است که در جامعه احساس می‌شود. اگر مبنای قرآنی به صورت درست در سبک زندگی مردم پیاده شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود را نخواهیم داشت. ورود به سبک زندگی قرآنی باید از دغدغه‌های ما باشد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: باید فعالیت‌های این چنینی افزایش پیدا کند و تا حد امکان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش شود.

وی ادامه داد: کارگاه راهکارهای فعالیت مؤثر مؤسسات و خانه‌های قرآنی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام سید‌ابوالفضل فاضل‌خراسانی از کارشناسان ارشد مشاوره خانواده و آسیب‌های اجتماعی، در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی بیان کرد: این کارگاه در راستای اجری طرح نورثقلین است که کانون‌های قرآنی و محافل قرآنی در محلات با رویکرد ورود به بطن قرآن فعالیت می‌کنند، اجرایی می‌شود.

حسنی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حیطه منطقه‌ای فعالیت خود است، تصریح کرد: مدیران باید نسبت به این آسیب‌ها دغدغه‌مند و مسئولیت‌پذیر باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.