پ

به گزارش تلاوت از کردستان؛ حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی با تأکید بر ازدواج و زندگی به سبک اسلامی قرآنی تأکید کرد و گفت: بنیان زندگی اسلامی باید برگرفته از قرآن باشد.

وی اضافه کرد: جوانان باید زندگی ائمه اطهار را الگوی تمامی دوران زندگی عمر خویش قرار داده و از این طریق است که به سعادت خواهند رسید. حجت‌الاسلام جمادیان با اشاره به اینکه اولین توصیه قرآن به ازدواج است، بیان کرد: خداوند اولین حامی و یاری‌دهنده در امر ازدواج است و نباید در این مسیر پیرو شیطان بود که مدام با وسوسه‌هایی از قبیل تجمل‌گرایی سعی در ممانعت برای ازدواج جوانان را دارد.

این مسئول با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم درباره ازدواج مبنی بر اینکه بهترین ازدواج‌ها، ازدواج  آسان است، بر الگوبرداری جوانان از زندگی حضرت خاتم(ص) و انجام این امر مهم به دور از سخت‌گیری‌های بی‌مورد تأکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار تصریح کرد: بسیاری از نکاتی که در روایات و آموزه‌های دینی بر آن تاکید شده است، امروز در پژوهش‌هایی که توسط محققین غربی انجام شده، به اثبات رسیده است و این نشان از عظمت و بزرگی دین مبین اسلام دارد. رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان با بیان اینکه قرآن دستور زندگی است و تمامی دستورالعمل‌های زندگی اسلامی در آن نهفته است اذعان کرد: قرآن در تمامی ابعاد زندگی نیاز انسان را برطرف می‌سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.