پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و دبیر کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مازندران در گفتگو با رسانه های محلی این استان گفت: رویکرد جهاد تبیینی یکی از مهمترین مؤلفه های برنامه های کمیته قرآن و نهج البلاغه مازندران است.

وی ضمن تقدیر از کمیته های فرعی شهرستانها افزود: 30 عنوان فعالیت در کمیته قرآن و نهج البلاغه مازندران تعریف شده که هر یک از این عناوین دارای ریز فعالیتهای قرآنی باشکوه در قالب های متنوع و جذاب برای اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان ، نوجوانان و نونهالان استان مازندران خواهد بود.

رئیس دارالقرآن مازندران بیان داشت: با جمع بندی برنامه ها و رویدادهای مختلف قرآنی ادارات فرهنگی قرآنی بیش از 1000برنامه قرآنی توسط مؤسسات و مراکز قرآنی در 23 شهرستان استان اجرا خواهد شد.

رمضانی عنوان کرد: حضور قاریان بین المللی، کاروان انقلاب، برپایی نمایشگاه، کرسی های تلاوت، گفتمانهای قرآنی، یادواره های شهدای قرآنی، مسابقات و جشنواره های قرآنی، تجلیل از خادمان قرآن و … از جمله برنامه ها و مراسمات قرآنی است که در سراسر مازندران در دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی مازندران در پایان اضافه کرد: حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فراجا و فرماندهی سپاه، صدا و سیما و آموزش و پرورش، از برنامه های قرآنی از نکات برجسته این کمیته در دهه فجر امسال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.