پ

رمز موفقیت اسلام در تبعیت از قرآن

رمز موفقیت کشورهای اسلامی در تبعیت از قرآن و سیره رسول اسلام است

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: رمز موفقیت کشورهای اسلامی در تبعیت از قرآن و سیره رسول گرامی(ص)اسلام است.

به همت نمایندگی تبلیغات اسلامی وبا همکاری مجموعه ادارات ونهادهای فرهنگی شهرستان لنده(سپاه پاسداران، آموزش وپرورش، بنیاد شهید وامورایثارگران، شهرداری، فرهنگ وارشاد اسلامی) مراسم جشن با شکوهی در سالن اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده برگزارشد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده سخنران این مراسم گفت: رمزموفقیت کشورهای اسلامی در تبعیت از قرآن و سیره رسول گرامی(ص)اسلام و تشخیص دوست از دشمن در جهان می باشد.

الهی نیا با بیان اینکه دین مبین اسلام دین روشنایی و رحمت است افزود: امت‌های پیش از پیامبر گرامی اسلام بار جهالت و نادانی را بر دوش می‌کشیدند تا اینکه حضرت محمّد(ص) دیده به جهان گشود و علم و آگاهی و سرور را با خود به ارمغان آورد و انسان را به راه و صراط مستقیم هدایت فرمود.

وی یادآور شد: پیامبر با قدم نهادن در دنیای مادی رسومات غلط را ازجامعه برانداخت و به جای ان واجبات و روش‌های صحیح زندگی اسلامی را در میان امت اسلامی گسترش داد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده عنوان داشت: دور شدن جوامع از فرهنگ صحیح اسلامی و عدم توجه به واجبات دینی باعث تباهی و اوج گرفتن رسم و رسومات غلط در جامعه و نابودی فرهنگ زندگی شده‌است.

وی افزود: شیعه هراسی مهمترین ماموریت استکبار جهانی و کشورهای غربی برای تسلط بر منابع نفتی و سرمایه‌ای و سیاسی برخی از کشورهای منطقه است. الگوگیری از انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه ناشی از گفتمان ولایت فقیه در جهان است.

وی افزود: غرب همواره به دنبال نفاق و تفرقه‌افکنی در میان ملت‌های اسلامی باهمدیگر هستند که لازم است آنان دردام ابرقدرت‌ها گرفتار نشوند.

درادامه برنامه‌های مولودی خوانی، شعر، اجرای گروه سرود، واهداهدیه به اسامی محمد واحمد وجعفر وصادق برگزارشد.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.