پ

سید ناصر حسینی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انسان برای اداره زندگی نیازمند سبک زندگی مشخص است، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های سبک زندگی مناسب، رنگ خدایی داشتن است که اگر سبک زندگی مورد استفاده ما رنگ خدایی داشته باشد به طور قطع سعادت دنیا و آخرت ما تضمین می‌شود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی قرآنی یکی از بهترین سبک‌های زندگی برای انسان است، تأکید کرد: مقدمه ارتباط با قرآن، ارتباط ظاهری است که شامل تلاوت و قرائت‌ها می‌شود که درک مفاهیم قرآن و عمل به دستورات قرآن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید براینکه پس از درک مفاهیم قرآن متوجه می‌شویم که قرآن برای تمام نیازهای ما پاسخ جامع و کاملی دارد، ادامه داد: برای اینکه مفاهیم قرآن در جامعه پیاده شود باید کارهای بسیاری انجام شود و با جامعه ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از علت‌های گرفتاری‌های معیشتی که در جامعه اتفاق می‌افتد، فاصله زیاد ما با سبک زندگی قرآنی است، تصریح کرد: حتی افرادی که سواد ندارند نیز آیات قرآن را بشنوند، قرآن تأثیر مثبت خود را بر روی آن ها خواهد گذاشت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در مجموعه تبلیغات اسلامی نیز فعالیت‌های مختلفی برای ترویج سبک زندگی قرآنی در حال انجام است، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های ترجمه و مفاهیم قرآن توسط خانه‌های قرآن، دوره‌های تربیت معلم سبک زندگی قرآنی و… از جمله اقداماتی است که در برنامه داریم تا مردم استان آشنایی بیشتری با سبک زندگی قرآنی پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.